Borok

Megszületett a Pannonhalmi borvidék régiós bormárkája

Szerző: Gusto
2018/09/26   |   10:27

A BalatonBorhoz hasonlóan megszületett a Pannonhalmi borvidék régiós bormárkája, a PH-Érték.

A játékos nevű  (a pH-érték eredetileg egy adott oldat savasságát vagy lúgosságát jellemzi, itt azonban a PannonHalmi Értékre utal) kezdeményezés célja a pannonhalmi borvidéki pincészetek szakmai alapú és marketingkommunikációs összefogása.

Egyelőre 6 pincészet – Cseri Pincészet, Hangyál Pincészet, Herold Pince, Pécsinger Szőlőbirtok, Tar Pincészet, valamint a borvidék zászlóshajójaként számon tartott Pannonhalmi Apátsági Pincészet – vesz részt és készít bort egységes PH-Érték címkével.

A PH-Érték azonban nem csak egy bor, a résztvevők szeretnék közösen a régió turizmusát is erősíteni. Meggyőződésük, hogy a borvidék adottságai alkalmasak a minőségi turizmus és kultúra iránt érdeklődők odacsábítására. 

(forrás: borászportál)

Legolvasottabb
Borért soha ekkora összeget nem fizettek árverésen
Mindössze 600 palack készült belőle.... Tovább »
Badacsony új korszakot nyit
A Gasztrohegy nem csupán egy programsorozat, hanem hitvallás is.... Tovább »
Legolvasottabb
Borért soha ekkora összeget nem fizettek árverésen
Mindössze 600 palack készült belőle.... Tovább »
Badacsony új korszakot nyit
A Gasztrohegy nem csupán egy programsorozat, hanem hitvallás is.... Tovább »
Olvasósarok