Borok

Borok új matrózruhában

Szerző: Gusto
2017/09/12   |   13:12

Megújult a dél-balatoni Bujdosó Szőlőbirtok és Pincészet Matróz sorozatának címkecsaládja.

A téma maradt a Balaton és a vitorlázás, a letisztult grafikai elemekkel és új színvilággal rendelkező címkéket ismét Ipacs Géza tervezte meg a pincészet részére.

Amikor a pincészet 2011-ben megkereste Ipacs Géza grafikust, szinte azonnal egyértelmű volt, hogy a tökéletesen hozzájuk passzoló koncepció és címkevilág a vitorlázás témaköre lesz, hiszen a családtól elválaszthatatlan a Balaton és a hajózás.

„Két éve merült fel bennem, hogy ugyan jók ezek a címkék, és a vásárlók visszajelzései alapján szerethetőek is, de a világ mint vizuális környezet gyorsan változik, és ezt nem hagyhatjuk figyelmen kívül. Korszerűnek és aktuálisnak maradni fontos része egy márka életének” – mondja Ipacs Géza a Matróz sorozat címkéinek arculatváltásáról.

Mit szól a megújult címkékhez?
Mit szól a megújult címkékhez?

Egy grafikailag egységesebb és markánsabb megjelenés volt az új címkék koncepciójának az alapja, ami sokkal erősebb kódokkal kommunikál. A változás legszembetűnőbben a motívumok letisztultságában és elrendezésében, valamint az új színválasztásban látszik.

„Bár az előző címkecsaláddal mind elégedettek voltunk, mégis úgy éreztem, hogy már nem olyan vagány, mint 2011-ben. Szerettem volna, ha az új címkék egy kicsit elegánsabb, kevésbé színes, egyszerűbb formavilágúak legyenek úgy, hogy az alapkoncepció és a motívumok megmaradjanak” – meséli Bujdosó Ferenc.

Az eddigi sokszínű és rajzosabb motívumok ikonjellegű megjelenésre cserélődtek, a centrális elrendezést pedig átlós váltotta fel. A korábbi címkéken nem szerepelt még az a színkódolás, ami az új arculat egyik meghatározó eleme. A döntés természetesen a kék színre esett, abból is a tengerészkékre, amit pl. a jól ismert és népszerű tengerészcsíkos pólókról ismerhetünk. A fő motívumok a Balaton és a vitorlázás maradtak. A tipográfia feszesebbé vált, a Bujdosó logó pedig a címke alsó részébe került egy kék sávba, ami által plusz nyomatékot kapott.

(forrás: Wineglass Communication)

Legolvasottabb
Végleg bezár a Laci!Konyha!
"180 ezres fizetéséből nem nagyon fognak az emberek eljárni vendéglátóhelyekre."... Tovább »
A bor pszichológiája, avagy a magyar bortermelő lelki alkata
Hamvas Béla hülyeségeket ír a borról.... Tovább »
Már a polcokon a 2017-es szüret első bora
Újbor ilyen gyorsan még nem készült el. ... Tovább »
Ilyet még nem ittam. Olyan, mint egy vörös aszú
Olasz borvacsora a balatonfüredi Bistro Sparheltben.... Tovább »
Legolvasottabb
Végleg bezár a Laci!Konyha!
"180 ezres fizetéséből nem nagyon fognak az emberek eljárni vendéglátóhelyekre."... Tovább »
A bor pszichológiája, avagy a magyar bortermelő lelki alkata
Hamvas Béla hülyeségeket ír a borról.... Tovább »
Már a polcokon a 2017-es szüret első bora
Újbor ilyen gyorsan még nem készült el. ... Tovább »
Ilyet még nem ittam. Olyan, mint egy vörös aszú
Olasz borvacsora a balatonfüredi Bistro Sparheltben.... Tovább »
Olvasósarok