Életmód

Az alkoholmentes radler a menő

Szerző: Gusto
2019/09/12   |   12:31

Jelentősen bővült az alkoholmentes sörök és radlerek forgalma a HEINEKEN Hungáriánál az elmúlt öt évben.

A Heineken 0.0 alkoholmentes sör egy év alatt megduplázta a forgalmát, míg az alkoholmentes radlerek értékesítése 2014 óta 130 százalékkal nőtt. A vállalat ezért 0.0% Zóna elnevezéssel egységes kereskedelmi megjelenést biztosít az alkoholmentes termékeinek, és továbbra is támogatja az ittas vezetés visszaszorítását célzó aktivitásokat.

Az alkoholmentes sörök Európa szerte az 1980-as évek óta elérhetőek, hazánkban pedig a 90-es években jelentek meg nagyobb mennyiségben. Szignifikáns volumennövekedés csupán az elmúlt években volt megfigyelhető a kategóriában, lokálisan és globálisan is.

Az alkoholmentes radlerek térnyerésének trendje olyannyira erős, hogy mindeközben az alkoholos radlerek értékesített mennyisége 45%-kal csökkent öt év alatt, a teljes piacot érintően.

A fogyasztók számára a természetesség mellett fontosak a hazai alapanyagok vagy a hozzáadott cukor mennyisége. Ezért is készülnek Soproni radlerek magyar meggy és bodza felhasználásával, a Natur Zitrone radlerek pedig természetes steviával, melynek édességüket köszönhetik.

Legolvasottabb
Ez a limitált szériás, aranyérmes whisky most mindent visz
Top 10 legnagyobb whisky élményünk között ott a helye. ... Tovább »
Elárverezik a világ legöregebb whiskyjét
A whiskylázadás idején készült.... Tovább »
Óriási tokaji siker az Eurázsiai Bor- és Párlatversenyen
A nemzetközi megmérettetésen mindössze 3 bort értékelt ilyen magas címmel a világ szakértőiből álló ... Tovább »
Legolvasottabb
Ez a limitált szériás, aranyérmes whisky most mindent visz
Top 10 legnagyobb whisky élményünk között ott a helye. ... Tovább »
Elárverezik a világ legöregebb whiskyjét
A whiskylázadás idején készült.... Tovább »
Óriási tokaji siker az Eurázsiai Bor- és Párlatversenyen
A nemzetközi megmérettetésen mindössze 3 bort értékelt ilyen magas címmel a világ szakértőiből álló ... Tovább »
Olvasósarok