Ki kéne találni végre, hogy adjuk el a magyar bort
Milyen borreformok várhatók jövőre az Európai Unióban? Mit lehet tudni a szőlőbor ágazat stratégiájáról? Mit jelent az, hogy osztrák csoda, és miért van az, hogy a sógorok ügyesebbek a bormarketingben? Lehet, hogy tanulni kéne tőlük?
Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kaphatunk választ a március 2-án ötödik éve megrendezett Borjog és Bormarketing konferencián.
A Miniszterelnökséggel együttműködésben szervezett 200 fős konferencia kiemelt célja, hogy felületet biztosítson a szőlőbor ágazatot segítő véleményformáló gondolatoknak és teret adjon a szakmát érintő érdemi kommunikációnak.
Egyébként mi is ott leszünk a konferencián, főszerkesztőnket felkérték, vegyen részt a Bormarketing kerekesztal-beszélgetésen.
A részletes program itt olvasható.