Budapest nyáron nekem kampány

2021. 07. 20., 13:30
programajánló
741
By

Az augusztus végéig tartó Budapest nyáron nekem kommunikációs kampányt azzal a céllal indítják el, hogy a belföldi turizmust választók és az erre fogékony budapestiek felé közösen kommunikáljanak, felerősítve az üzenetet, hogy miért érdemes a magyar fővárosba jönni – írja a turizmus.com.

Csatlakozó partnerek, akik a két hónap alatt folyamatosan bemutatják közösségi média oldalaikon Budapest színességét és a számtalan programlehetőséget: Belvárosi Plébániatemplom; Fashion Street; ImagineBudapest; Kempinski Hotel Corvinus Budapest; Ludwig Múzeum; Lupa Sziget; Szamos Csokoládémúzeum; Városmajori Szabadtéri Színpad; Zsidai csoport éttermek.

[cikkbanner]

Egy közös Facebook-eseményt meghirdetve is ajánlanak programokat a célcsoportnak, amelyekből mindenki választhat magának kedvére valót.

Kulturális kikapcsolódás, testi és lelki feltöltődés, ötcsillagos szállás, gasztrokalandok, városi séták várják a látogatókat.