Íme a magyar borászatok, melyek nemcsak borban, a kibertérben is menők
Sauska, Tóth Ferenc, Heimann – nemcsak borban, a kibertérben is jók.
„Ez a honlap egyértelműen kiemelkedik a mezőnyből, valami más, laza és szórakoztató. Tetszik a ragyogó színek használata a vízkéktől a korallvörösig – az egész honlapnak modern jelleget ad. A borok modern külleme szinergiában van a honlappal.
És persze szakmai információ is van bőven azoknak, akik mélyebbre akarnak ásni – a talajról, a terroirról például” – ezek Lucy Shaw, a brit Drinks Business szerkesztőjnek megjegyzései az első Interwine Díj-győztes Sauska birtok honlapjáról.
52 hazai boros honlap indult a kétfordulós versenyen, ebből a legtöbb (11) villányi borászat honlapja, illetve két webshop és két felvidéki borászat is nevezett. A nevezők messzemenően pozitívan fogadták a versenyt, ahogy többen is jelezték, már nevezni is megérte, ugyanis olyan értékes és tanulságos visszajelzéseket kaptak a zsűritagoktól.
A második helyezést az egri Tóth Ferenc Pincészet, a harmadik helyet pedig a szekszárdi Heimann Családi Birtok nyerte el. A Hungarianwines.eu szervezte versenyen még jónéhány különdíj is gazdára talált, ezek itt találhatók.