Nagyon fontos kérdésekről szól idén a Borjog és Bormarketing Konferencia
A már hagyománnyá és megkerülhetetlen tényezővé vált Borjog és Bormarketing Konferenciát idén március 1-én rendezik meg dr. Prónay Bence és Rókusfalvy Pál társszervezésében.
A Borjog és Bormarketing Konferencia indulása óta évről évre világos célokat fogalmaz meg, és mindenekelőtt hathatós felülete kíván lenni a magyar borért dolgozó szőlészeknek, borászoknak, szakmai szervezeteknek, kormányzati szereplőknek.
Az idei témák izgalmasak lesznek:
- Az informatika, a digitalizáció egyre mélyebben begyűrűzik az életünkbe, még olyan „természetes vagy analóg területeken” is egyre inkább teret hódít, mint a bor. Ezekre a folyamatokra nem csak, hogy reflektálnia kell ennek az ágazatnak, hanem ki kell használnia az innováció biztosította lehetőségeket.
- Nagyon érdekesnek ígérkezik Demeter Zoltán előadása a tokaji pezsgő lehetőségeiről.
- A magyar és nemzetközi példa az organikus gazdálkodásról a Sepp Moser Birtok és a Nagy-Somlói Borvidék szemszögéből.
- Különösen várjuk Caroline Gilby (Master of Wine, Borászok Barátja 2018) előadását a magyar borokról a brit piacon.
Az eseményt minden alkalommal egy interaktív bormarketing kerekasztal beszélgetés zárja – a felkért szakembereket „Az online marketing ereje” témában kérdezhetik majd a résztvevők.