Ezektől a filmektől várják a magyar borexport fellendülését?

2020. 12. 18., 20:50
Borok
1031
By

A 22 magyar borvidéket bemutató rövidfilmsorozatot indított az Agrármarketing Centrum (AMC).

Az első, Tokaji borvidéket prezentáló videó december 11-én debütált a Wines of Hungary – Personally Facebook és Instagram oldalán, illetve az Agrármarketing Centrum Youtube csatornáján.

Az angol feliratos filmek elsősorban a nemzetközi közönségnek készültek, a cél vélhetően az exportpiac fellendítése.

Az egyes részek kéthetente követik egymást, melyekben három bortermelő mutatja be saját borvidékét és borászatát, a szőlőtermesztési és borkészítési trendeket, a helyi adottságokat, technológiákat.

A rövidfilmek műsorvezetője Szik Mátyás háromszoros Magyar Sommelier Bajnok, a szakma egyik ismert arca, aki a hozzáértő kérdések mellett, az egyes epizódok végén bor-ételpárosításokat is bemutat.