Februárban rendezik meg Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciáját

2022. 01. 12., 14:28
programajánló
656
By

Az elmúlt időszakban a koronavírus-járvány végérvényesen átalakította az e-kereskedelmet. Miközben a piaci szereplők száma megkétszereződött, korábban soha nem látott drágulás volt tapasztalható a hirdetési költségekben. Ez az időszak eddig sosem látott kihívások elé állította a legjobbakat is.

A vírushelyzet végleg átírta az e-kereskedelem törvényeit

„Tavaly a pandémia miatt elmaradt az esemény, pedig nagy szükség van egy ilyen konferenciára, hiszen az e-kereskedelem volt az egyik olyan iparág, ami a legnagyobb növekedést érte el az elmúlt időszakban” – mondta Guba Vanda főszervező.

A 2022-es Ecommerce Expón vezető iparági tanácsadók hozzák el a legfrissebb tapasztalataikat arról, hogyan lehet sikeres webáruházat üzemeltetni ezen a megváltozott piacon. 2020-ban 909 milliárd forint volt a magyarországi e-kereskedelmi forgalom, ez 45 százalékos növekedést jelent az előző évihez képest. Az esemény főszervezője szerint még ennél is jelentősebb szám, hogy több mint 56 százalékkal nőtt a webshopok száma.

Egy rendezvény kezdőknek és haladóknak is

„Nagyon sok offline bolt volt, amelyik pont a világjárvány hatására jelent meg az online piacon is. A februári rendezvény nemcsak azoknak szól, akik már rendelkeznek webáruházzal, hanem azoknak is, akik most gondolkoznak az induláson” – mondta Guba Vanda.

[cikkbanner]

Inspiráló előadók sokasága

A konferencián több mint 80 kiállító vesz részt, közel 50 előadás lesz meghallgatható, amely olyan inspiráló találkozásokat eredményezhet, amitől egy cég könnyedén szárnyalásnak indulhat.

„Az Ecommerce Expóban az a jó, hogy olyan emberek találkoznak egymással, akik hasonló cipőben járnak. Egy napon lehet megismerkedni azokkal, akikkel akár egész évben üzleti kapcsolatban állhatunk” – tette hozzá a főszervező.

Az előadók között lesznek kereskedők, szakmai szolgáltatók és marketingesek, akik legfrissebb gyakorlati tudásukat osztják meg, többek között: Fürjes Ádám, a Rossmann webshop vezetője, Sárospataki Albert, a Billingo Technologies Zrt. vezérigazgatója, Patai Zoltán, a foodpanda ügyvezetője, Panyi Zsuzsi, a Lokálkosár alapítója vagy Ráczné Hegedűs Klára, a Magyar Posta vállalati értékesítési igazgatója.

(Fotók: Ecommerce Expo)